Thursday 9 February 2012

Anas & Mas Wedding (12 Nov 2011)

Salam,

Wah, dah hampir seminggu tanpa sebarang entry.... sibuk sgt ker? Tak de idea ker? Emmmm... sebenarnya memang tgh sibuk pun, almaklumlah, awal bulan selalunye kami kat account department ni memang tak sempat nak wat mende2 lain. Semedang wat keje jer....

Okay ler, mcm yg saya bg tau awak tahun ari tu, sy nak wat entry pasal adik saya punyer wedding. Adik saya, Anas @ Eminazmi bertemu jodoh ngan classmate die dulu Maslinda. Nikah on 12 Nov 2011, klu ikut perancangan sepatut nikah on 11 Nov 2011, tp tak dapat. Tok Kadi duk nikahkan orang dari pagi membawak ke malam. So kena la ubah tarikh.

Jom la layan gambar yer...

 Duit mas kahwin & gelang tuk batal air sembahyang.

Ni la adik saya.... 

 My new sister in law, Maslinda @ Mas

Mas sarung kan cincin tuk Anas. 

Cium tangan tanda taat... 

1st kiss from husband..

Untuk majlis nikah, dia org pilih warna biru air sebagai tema. Barang hantahan cuma manisan, gelang & mas kahwin, buah-buahan & kek. Tak de barang len nak bg coz suma dah bagi mase bertunang hari tu.

Ni Pulak masa malam berinai. 

Adik ipar saya ni memang suka bergaya... 

Intead of potong kek, dia org wat potong pulut kuning. 

Klu tak silap, adik bongsu menepung tawar.

Untuk malam berinai dia org bertukat plak ke warna kuning di raja. Cantik gak pakai warna kuning ni kan...? Tp malam ni sy tak g. Tau la kalau ada 'handbag' yg perlu tidur awal nie... Mane bule nak g majlis malam2 kan...?

Merah menyala mak ngah... 

Senyum dalam kepanasan... 

Jeling nampak bang... 

With my parents..

Ni plak mase bersanding. Merah kau... dah la waktu tu panas terik. Memancar-mancar ku tgk bdk2 nie. Klu sempat saya akan wat entry tuk majlis resepsi kat umah saya plak yer...

Okay la, unti next entry...

No comments:

Post a Comment