Thursday 3 May 2012

Our New Maxis Broadband

Salam,

Seperti yang dijanjikan before, saya upload gambar modem & tepon free yang Maxis bagi mase sign tuk plan broadband yang baru.

Ini rupenya modem baru tu.
(Modem + Wifi)

Cordless phone.

Amik gambor sesama yer...

Frankly speaking, saya bukan reti sgt techical spec modem tu. Yang saya tahu, ianya ade wifi. Pastu klu nak connect ngan PC pun bule (Up to 4 PC in 1 time). Berapa speed pun saya tak pasti, sume cik suami yg tahu. Saya tukang baya bil sahaje. Yang bestnya pelan ni, kita bule wat phone call. Sebab tu le Maxis bagi tepon skali. Maxis bagi 100 minit panggilan percuma untuk every month. Pelan ni RM59.00 for 1 year. Kalau u all nak pelan lagi laju pun ade, RM99.00/month @ RM159.00/month. Bagi we all, pelan ni pun ok dah, lagi pun saya tak mampu le nak bayor mahal2 nie. hehehehehe...

Oh yer, ari tu ade ckp nak amik gambor belon free kan? Tak sempat le.... Cik Raid dah letupkan belon. Len kali yer... hihihihi

Okay lor, until next entry.... :)

No comments:

Post a Comment