Monday 30 April 2012

Testing, testing 1 2 3

Salam, Adalah di maklaumkan bahawasanya entry ini adalah entry percubaan saya menggunakan ipad. Jika ade sebarang typho error harap dapat dimaafkan kerana saya ade 2 orang pembantu yang teringin sangat menaip menggunakan ipad ini. Selain itu, ingin juga dimaklumkan bahawasanya kami sekeluarga telah menukar pelan jalur lebar kami. Dari Maxis kurang best kepada Maxis yang lebuh best sikit (walaupun saya kena menambah budget yang sedia ada). Dengan pelan yang baru ini kami telah mendapat Home Wireless Modem dan juga Dect Cordless Phone dengan percuma. (ye ker?). Dengan bayaran RM59.00 sebulan dan juga contract selama setahun, kami juga menikmati 100 minit panggilan percuma kesemua rangkaian. Gambar modem dan juga phone akan di upload kemudian ( termasuk le belon percuma) kerana saya masih lagi bbelajar camne nak upload gambar menggunakan ipad ini. Sekian sahaja entry percubaan dari saya. Dengan ini, saya ingin mengundurkan diri dahulu. Semoga dapat berjumpa lagi di entry yang akan datang.

No comments:

Post a Comment