Wednesday 4 April 2012

My Birthday....

Assalamualaikum,

Rindu nya kat korang nie.... (ade ker...?) Mokcik ni sibuk sgt 2 3 menjak kebelakangan nie.... Tup tup dah hampir 2 minggu without any entry. Okay lets start...

23 Mar 2012 was my 33rd birthday. (Wah, sudah tua meh...?) Ala, it's only a number, right? Disebabkan hari tu adalah hari Jumaat yang mulia (same ngan hari lahir saya dulu) saya wat keputusan tuk celebrate sorang2.... ehehehehe ade ker org wat cam tu...? ade le, saya la org nya. Bukan ape, encik suami keje & cuti pun tak banyak mane. Saya pun memang tak kisah punya kaki, bila lagi nak jimba solo2 ni kan...?


I start my day with big breakfast from Mc D. Bule abis ker? FIY, saya kuat makan org nya, ini pun ade gak rasa nak tambah mende lain plak. Nasib baik le nafsu makan ni bule lagi ku kawal... Pas abis sume licin, saya drive to Laman Seri Business Park, Seksyen 13, Shah Alam. For what...? Hehehehe... Times to rewards my self with something very, very nice....


Untuk julung-julung kalinya saya ke SPA.... emmmm setelah puas tanya kat abg google, saya decided to go here. Kenapa, saya pun tak tau. Just try my luck kut...?

Kuar jer dr lift nampak le mende nie....

Some of the interior decoration.

My room to relax....

Sauna.

Display rack.


Saya punya temujanji kul 11.00 pg, so saya antara yg terawal sampai hari tu. Suasana spa amat mendamaikan coz ada alunan muzik ala2 bali gitu. Untuk bagi customer tertido kut during spa session. Ape-ape pun saya suka ngan keputusan saya untuk try spa ni. Saya ambil package Embun Reviving (RM160.00) Sauna, massage, body scrub, herbal compress, mandi herba & herbal tea. So relaxing, sampai saya tertidur during massage session... zzzzzzzzzz

Okay ler.... kalau nak tgk gambar & information bule le click sini.

Okies dongkies..... until next entry...

No comments:

Post a Comment