Friday 6 April 2012

Yet another fluffy mail....

Salam,

Hehehehe, sudah baca tajuk? Ha!!! Mesti ade org ckp sy ni kaki online shopping kan....? Emmmm memang pun (tp kena kawal nie...) Saya suka beli online coz, brg yg saya beli jarang2 ade jual kat kedai2 biasa. Saya ni suke beli brg yg luar biasa ker? Tak juge, kengkadang klu beli online ni murah skit dan jimatkan masa. Okay ler, mari tengok mende ape pulak yang saya beli nie...

The packaging. (Kembung semacam jer...?)

Top : Suede. Bottom : Micro fleece.

PUL Fabric. (Natural & Amparo Blue)

Jom amik gambor reramai.....

Nak wat mende ngan kain-kain ni sume? Ha... rahsia. Taknak bg tau dulu. Kalau siap, saya akan publish kan kemudian. Okay, skang total kos. Suede & microfleece RM17.00/meter, PUL RM27.00/meter, postage RM9.00. Total sume RM97.00. Lupe plak nak bg tau, kain ni susah nak cari kat M'sia, klu online pun banyak dari oversea. Klu order terus, mau makcik mati kering bayo postage jer. Yang ni beli dari kawan FB yang keje die beli brg oversea secara pukal. Then jual kat kwn yg memerlukan & kegunaan sendiri. Harap-harap, jadi la project ku ini.

Okay lor, until next entry...

No comments:

Post a Comment